Najlepsze skiny CS 2 z efektem 3D

 

W Counter-Strike’u od dawna istniały przedmioty, których tekstura nie była adekwatna do mocy silnika graficznego. Kiedy powstawał CS:GO, twórcy nie mieli w najbliższych planach udostępniania gry razem ze skinami, to stało się w późniejszym czasie, a już na pewno nie w takiej formie, aby widoczny i uwypuklony był każdy najmniejszy element - nie pozwalały na to po prostu możliwości.

 

Z biegiem lat i po ostatecznym przejściu na silnik Source 2 pojawiła się furtka, która pozwala odejść od dobrze znanych standardów i poeksperymentować z nowymi opcjami, które także udostępnione zostały przez Valve dla twórców skinów do warsztatu Steam. O czym dokładnie mowa? Pewnie nieraz - szczególnie za czasów CS:GO - spotkaliście się ze skinem, który wygląda trochę płasko i brakuje mu wielu detali. Problem ten został poniekąd rozwiązany, ponieważ skiny w Counter-Strike 2 są zależne od światła, a więc jeśli broń posiada wyżłobienia lub elementy wypukłe - są dużo lepiej widoczne.

 

Taki stan rzeczy sprawił, że niektóre tekstury mogą wyglądać jak w trójwymiarze, co do niedawno było praktycznie niemożliwe. W dzisiejszym artykule wybraliśmy dla was kilka skinów CS 2 z efektem 3D, które po aktualizacji silnika gry wiele zyskały na swoim wyglądzie.

 

 

AWP | Czarny Nil

AWP pojawiła się w grze w kwietniu zeszłego roku, a więc niedługo po tym, jak ogłoszona była zamknięta beta gry Counter-Strike 2. Zapewne już wtedy przygotowywano niektóre tekstury względem nowego silnika, dlatego wygląd tego skina w CS 2 nie powinien nikogo dziwić. Jej największym atutem są żłobienia widoczne niemal na całej teksturze, które według opisu twórcy mają przypominać rowki na mapie topograficznej.

 

 

AK-47 | Kartel

Kartel to skin stary jak świat, a przynajmniej prawie tak stary jak sama gra. Przewinął się z pewnością przez ręce wielu sympatyków skinów, jednak w CS:GO nie za specjalnie przyglądano się mu pod kątem szczegółów znajdujących się na całym modelu - po prostu były i choć na obrazku widoczne są mniejsze lub większe nierówności, tak w samej grze była to płaska tekstura i drobne elementy nie były zbyt dobrze widoczne. Oczywiście diametralna zmiana zaszła w CS 2, gdzie padające na broń promienie światła słonecznego kompletnie zmieniają oblicze skina.

 

 

M4A1-S | Bazyliszek

Cóż, można powiedzieć, że powyższa M4 to taki “Kartel” dla strony broniącej, bowiem zachowany został ten sam schemat, a obie bronie zostały wypuszczone w podobnym czasie. Na kałachu dzieje się zdecydowanie więcej i choć “emka “z tłumikiem nie wygląda najgorzej, tak w zestawieniu z AK-47 wygląda trochę blado. Nie zmienia to faktu, że nowy silnik okazał się dobrym liftingiem dla tej M4A1-S, bowiem aktualnie broń bezpośrednio w grze prezentuje się lepiej niż kiedykolwiek.

 

 

Glock-18 | Kucie ręczne

Dość sporych zmian doczekał się także Glock z powyższego obrazka, u którego już nawet sama nazwa wskazuje na elementy z efektem 3D, które powinny go wyróżniać spośród masy skinów skupionych na teksturach 2D. Faktycznie, górna część pistoletu pokryta jest ornamentami, na których przejawiają się głównie liście bluszczu i kolce. Niełatwo jest się tego dopatrzyć będąc w amoku rozgrywki, niemniej twórca przedmiotu zadbał także o to, aby jego praca prezentowała się doskonale także w grze na nowym silniku w CS 2.